روشهای ایرانی (بهروز رضایی منش)

استادیار گروه مدیریت دولتی دانشگاه علامه طباطبایی

روشهای ایرانی (بهروز رضایی منش)

استادیار گروه مدیریت دولتی دانشگاه علامه طباطبایی

نمونه پرسش نامه ی هوش معنوی

پرسشنامه هوش معنوی:

                            کاملاموافقم          موافقم          نظری ندارم     مخالفم         کاملا مخالفم

1.    من قادربه تعریف هدف یا دلیل زندگی ام هستم.

2.    من خودراباویژگی های غیرمادی خویش تعریف میکنم.

3.    من قادرم که عمیقآدرباره آنچه رخ می دهدتفکر کنم.

4.    اغلب درباره ارتباط بین انسان وآرامش جهان تفکرمیکنم.

5.    صفاتی رادراشخاص یافته ام که پرمعناترازجسم،شخصیت یااحساسات آنهااست

6.    وقتی شکست راتجربه میکنم،هنوزهم قادرم که علت (معناداری)آن رادرک کنم.

7.    من میتوانم برطبق هدفی که درزندگی دارم،تصمیم گیری کنم.

8.    تشخیص ابعادغیرمادی زندگی به من کمک می کندتااحساس تمرکز داشته باشم.

9.    من خودم رابه صورت عمیق تعریف میکنم،نه فقط ازجنبه فیزیکی ومادی.

10.                      وقتی به سطوح بالاترهوشیاری واردمی شوم،میتوانم خودم راکنترل کنم.

11.                      من معتقدم که ابعاد درونیم ،عمیق ترازجسم فیزیکی ام میباشد.

12.                      من عمیقامعتقدم که درهرحال قدرت یانیروی قویتری (مثل خداوند)وجود دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد