روشهای ایرانی (بهروز رضایی منش)

استادیار گروه مدیریت دولتی دانشگاه علامه طباطبایی

روشهای ایرانی (بهروز رضایی منش)

استادیار گروه مدیریت دولتی دانشگاه علامه طباطبایی

نمونه سوالات پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی


پرسشنامه رفتارشهروندی سازمانی:

1.ازقوانین سازمانی پیروی میکنم حتی اگرکسی برمن نظارت نکند.

2.زمان زیادی رابرای رسیدگی به مسائل جزئی اختصاص می دهم.

3.به وظایفی که الزامی نیستنداما به سازمان کمک میکنند نیزرسیدگی میکنم.

4.من خبرها واعلانات سازمان رادنبال می کنم.

5.به همکارانم که مسؤلیت کاری سنگینی دارند کمک میکنم.

6.درمورد فعالیت های سازمان برای رسیدن به رسالتشان نقصان هایی یافته ام.

7.من همیشه برای کمک به کارمندان سازمان آماده هستم.

8.همواره درسازمان نیازمند بازنگری وارتقاء توانایی های خود هستم.

9.به این مساله فکرمیکنم که چگونه رفتار من روی عملکرد افراددیگر مؤثراست.

10.کارمندان جدیدالاستخدام راراهنمایی کرده وبه آنها کمک میکنم.

11.دربین کارزمان اضافی برای استراحت دارم.

12.توجه من به کاربیش ازحدزیاد است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد